دربارۀ ما

My photo
رفقای عزیز! گرداننده گان ویبلاگ "دادگاه" اعضای حزب دموکراتیک خلق افغانستان بوده، به خاطر تحقق آرمانها و اهداف انسانی و ترقیخواهانه حزب شهیدان گلگون کفن ما- ح.د.خ.ا.- دوشادوش سایر نیروهای ترقیخواه، ملی و دموکرات به خاطر افغانستان واحد، تجزیه ناپذیر و شگوفان مبارزه میکنند. هدف از ایجاد ویبلاگ "دادگاه"- خنثی ساختن تبلیغات زهرآگین و خصمانۀ "داوران" اپرچونیست، ابن الوقت، منحرف و مرتجع در دادگاه حقیقی تاریخ و فرزندان راستین حزب شهیدان بوده، که مذبوحانه تلاش می ورزند فرزندان صدیق و راستین حزب شهیدان و زحمتکشان افغانستان را تخریب و بدنام سازند. ما، از همه دوستان، رفقا و همرزمان انقلابی و میهنپرست صمیمانه تقاضا به عمل می آوریم تا دست به دست هم داده متحدانه و جسورانه در پی افشاء، شناسائی و رسوا نمودن عناصر منحرف، مرتجع، مخرب و اپورچونیست در داخل جنبش چپ و مترقی با ما همکاری نمایند. زنده باد زحمتکشان افغانستان! زنده باد نیروهای ترقیخواه! مرگ بر دشمنان داخلی و خارجی افغانستان زنده باد افغانستان daadgaah@gmail.com

Monday, February 6, 2012


رفقای عزیز و گرامی هیئت تحریر "دادگاه" سلام خدمت شما !!
اما بعد !!
شما بهر دلیل و براهین موجود که در ذهن تان خطور داشته، عنوان سایت خویشرا "دادگاه" به مسما گرفته اید که این میرساند که شما بایست در برابر نظریات، دیدگاه ها و راهکرد های موجود و بویژه نشرات نا به هنجار، ایلجار، کوچه یی و بسیار بازاری و خاینانه "داور" که در حقیقت سیل از آشفتگی های روانی و عدو، تخاصم و کشیده گیهای فروانی را در میان اقشار روشنفکر بویژه پرچمی ها بوجود اورده است، موضع بیطرفانه داشته و دقیقا حیثیت "دادگاه" را بازی کنید .
اگر این امر و این نام شما درست در همان مسیری که ما پیشبینی میکنیم، مقرون حقیقت باشد، در آنصورت از شما خواهش می کنیم این مختصر را چاپ کنید .
داوریان پرسیده اند که :

یکشنبه ۵ فوریهٔ ۲۰۱۲
چه کسی گرداننده وبلاک "داور" میباشد؟؟

پاسخ ساده است:
۱ - نور احمد نور سابق عضو بیوروی سیاسی حزب دیموکراتیک خلق افغانستان
۲ - شفیق الله توده ییسابق منشی کمیته ولایتی بغلان
۳ - فهیم اداه سابقکارمند روابط بین المللی در یکی از شعبات کمیته مرکزی حزب
۴ - فواد پامیری مسول سایت بامداد
۵ - داود کرنزی سابق منشی کمیته ولایتی کندز
۶ - ولی زیارمل
۷ - نصیر صدیقی
۸ - ذبیر شیرزاد
۹ - فرید جوینده سابق عضو شورای عالی حزب متحد ملی
اگر ضرورت دیده شده چهره این عناصر را بیشتر افشاء خواهم کرد
یاهو،
میهن پور

No comments:

Post a Comment